این جمعه را به نام سیاست رقم زدند .. 

صحبت ز قدرت است نه از صاحب الزمان !! 

آبیاری دوباره درخت دموکراسی  در۷اسفند

اللهم لاتسلط علینا من لایرحمنا

خدایا کسی را که به ما رحم نمیکند بر ما مسلط نکن.

امروز٬ روز انجام وظیفه و احقاق حق است، مردم بیرجند همه با هم با اراده ای راسخ و پولادین قائد و رهبر حکیم و فرزانه خویش را  حمایت کردند.

ملت عدالتخواه و واقف به حقوق شهروندی  بیرجند بار دیگر تاریخ ساز شدند و بااین حضور حماسی و مثمر ثمر نشان دادند که تا پای جان حامی ولی و انقلابشان باقی خواهند ماند و برای سرنوشت خویش ارزش و بهایی ثمن قائل هستند

شور و شعور شهروندی و اشتیاق به دموکراسی مردمان  بیرجند زمانی رخ نمایان کرد که ساعاتی قبل از شروع رای گیری صفوف مردم مشتاق رای دادن طویل و طولانی تر می شد و منتظر اعلام آغاز رای گیری بودند ، تا در سرنوشت  آینده ی کشور خود سهیم باشند.

امروز مردم بیرجند با حضورشکوهمند وستودنی خود  پای صندوق های رای و تجدید بیعت دوباره با ارزش های انقلابی و آرمان های امام و رهبری با حضور بصیرانه خود به دشمنان چشم طمع دوخته  به این انقلاب نشان دادند که  اگر چه دشمن تمام قوای خود را به کار گرفته است برای ایجاد خلل و مانع در این امر مهم باز هم ما رهبرو  انقلابمان  را تنها نم گذاشت .

مردم ولایی بیرجند با این حضور نشان دادند که انگلیس ، امریکا ، اسراییل و داعش نمیتوانند در اداره ی امور کشورمان دخالت کنند و مردم ما خود برای سرنوشت خویش تصمیم می گیرد و  به خط دهی دشمن در انتخابات اعتنایی ندارد و نخواهد داشت و رای خویش به دموکراسی و مردم سالاری را در صندوق انداختند.

امروز به دشمنانمان نشان دادیم با داشته هایمان تلاش میکنیم به نداشته هایمان برسیم.


یاعلی را باعلی تا عهدِ مهدی ذاکریم

این بصیرت را ولایت را خدا را شاکریم

خبرگزاری دانشجویی:حوری دخت