سلام.. 
میدونم ممکنه هیچکی دیگه به وبم سر نزنه..
ممکنم هست یکی باشه یواشکی و جوری ک نفهمم حواسش بهم باشه. 
اومدم اول از همه بگم شرمندم.. 😢
ببخشید ک نبودم 
ببخشید که بی معرفتی کردم.
ممنونم از مهربونایی که با وجود اینکه نبودم منو یادشون بود.
مرسی از دوستای گلم که روز معلم رو بهم تبریک گفتن و من الان پیامشون رو دیدم و شرمنده شدم.
راستش اصلا نمیخوام کارمو توجیه کنم به اینکه نت نداشتم، درس داشتم و مدرسه و...
همش رو داشتم چیزی که این چند وقت ندارم یه چیز دیگه هست..
ی زمانی بود عاشق وبلاگ و نوشتن و  مخاطبام بودم
شبا تا صبح بیدار میموندم و مینوشتم.
الان شبا تا صبح بیدارم و برای اینکه حواسم پرت کنم فقط میخونم.
کتاب میخونم.رمانایی میخونم که میدونم اصلا به دردم نمیخوره... 
الان دقیقا ساعت سه و رب نیمه شبه که دلتنگتون شدم.. 
بااینکه روم نمیشد اما اومدم..
اومدم که هم عذرخواهی کنم هم دلتنگیم رفع شه هم بگم واسم دعا کنید
خیلی دعا کنید..
بازم میام..