نمیخواستم دیگه اینجا حرف سیاسی بزنم.اما یه پستایی میبینم که باید بگم 😔
میدونید من مذهبی آن چنانی نیستم اما به یه سری اصول پایبندم..
الان نمیخام اتفاقات دیروز و امروز رو به پای هیچکس بنویسم..
یا اینکه بگم چون کاندید مورد نظر من رای نیاورد بنابراین تقصیر اونه..اون امنیت باید ایجاد میکرد. نباید به امریکا خوش بینانه نگاه میکرد تا بعد امریکا بره اسلحه به دشمن من بفروشه اینا حقیقته ولی نمیگم.
چشمامو میبندم..

برمیگردم به قبل انتخابات. 
اره من از طرفدارای پر و پا قرص جناب رییسی بودم و هستم اما ، اما خداروشکر میکنم که ایشون رییس جمهور نشدن که یه عده دوباره این اتفاقات رو ب ایشون نچسبونن و بگن کار کاره خشونت طلبا بوده..
راستی..
شنیدید استاد رائفی پور چه درخواستی از مسئولان امنیتی کشور کردن؟
خواستن در صورت امکان #تروریست های دستگیر شده رو هر چی زودتر با سلامو صلوات ازاد کنن و از هر گونه برخورد با اونا هم اجتناب کنن.
برخورد های خشن رو کنار بذارید.عیب نداره جای جلاد و شهید هم عوض شه.. 
فکر اعدام رو که کلا از سرشون خارج کنن که برای انتخابات سالای اینده از اعدام 96نگن..

#بصیر_باشیم..
حقیقت تلخه..
چرا قبل انتخابات اعدام منافق ها رو پای سید مظلوما نوشتید...
چرا به حرفای رهبرمون گوش نمیدید..

دیروز رهبر فرمان آتش به اختیار دادن..
میدونید کی این فرمان رو میدن؟
اتش به اختیار رو فرمانده ی اصلی زمانی که فرمانده های اصلی از دست رفته باشند می دن.
یعنی دیگه فرماندهی که شما را در صحنه ی نبرد هدایت کنه نیست 
تو این زمان سربازان با عقل و هوش خودشون اقدام به عمل میکن
#امروز
امروز رهبرم فرمان اتش به اختیار دادن
یعنی دیگه امیدی به سران کشور نیست
یعنی رهبرم تنهاست😥
نه تنها در بین مردم بلکه در بین کله گنده های مست قدرت
امروز بر ما مردم است که این آتش به اختیاری که شنیده ایم مثل هل من ناصر ینصرنی تلقی کنیم..
اره من یه خشونت طلب هستم چون کشور مستقل میخام نه برده ی امریکا و داعش
پدر من یه خشونت طلبه چون سی سال تو ارتش این مملکت بوده و محافظ جان و مال  ملت و هشت سال بی منت جنگید بدون ذره ای امتیاز ک بگیره..
داداش من یه خشونت طلبه چون یه  نظامیه و کشورش ک ناامن شد از مرخصیش گذشت و برگشت تهران به صورت اماده باش منتظر امر رهبرش شد..



 

.. امروز وطن معنی غم را فهمید

🌾با #سایه_جنگ ، متّهم را فهمید

🌾از خواب پرید کشورِ من امّا

🌾معنای #مدافع_حرم را فهمید


در مورد فرمان رهبر برداشت سو نشه..

لطفا لینک  رو باز کنید.


هر گونه توهین به خودتون بر میگرده.